Hi there! why don't you join this forum?
We got nice members,contests, and much more!
Join NOW!



 
HomeNewsCalendarFAQSearchRegisterLog in
Welcome to Bearville Island Guest!

Share | 
 

 Cubby's Blog!! xDD

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
CubbyCub:D
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 791
Join date : 2012-07-13

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Mon Jul 01, 2013 2:05 pm

In the summer? lol xD
Back to top Go down
View user profile
xxMustacheManxx
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 831
Join date : 2012-07-11

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Mon Jul 01, 2013 2:06 pm

Yesshh. I get sickmore in the summer
Back to top Go down
View user profile
CubbyCub:D
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 791
Join date : 2012-07-13

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Mon Jul 01, 2013 2:09 pm

Sucks bro :/
Back to top Go down
View user profile
xxMustacheManxx
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 831
Join date : 2012-07-11

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Tue Jul 02, 2013 8:28 am

Lmao, Im sad now over something else.
Back to top Go down
View user profile
lecybugalicia
Teddy Overstuffed
Teddy Overstuffed
avatar

Female

Posts : 1248
Join date : 2012-07-11

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Wed Jul 03, 2013 3:17 pm

First of all Ballerina-the-too-clingy-to-Will-creep needs to grow the heck up and needs to just ignore rude comments. When people say rude stuff to me I'm like, Oh hello dude you say something stupid? And they will be all like, Are you deaf? I was talking to you! Were you ignoring me? And I will be like, First it's not deaf or ignoring it's selective hearing, get it right. Second, oh yeah, I don't care. Now, Good day Creepy-Sonny. : ) And they will be all like. OH N-O SHE DID-N'T!! And they stomp off. ( I have been trolling your blog ) Second, I saw the post about Zach and Derek. Cars + Semis = Cars get smashed; people dead or injured. I'm really sorry that they passed away: ( Btw some truckers aren't very, um what's the word, hmmm either bright, good-at-driving, or, well you get my point. Yeah, nobody deserves to pass on like that. Trust me. Third Ballerina-the-Creepy tries to act all, Oh I'm so perfect. Anyone else is just a big bully. I bully and it's alright, but they can't bully me, I mean am I right or am I right? Dude when I wrote that I had this creepy high pitched voice saying those words, but when I got back to my own words, it was my voice O.O. Scary. Anyways, better watch out for me, I am go follow your posts!!!!!! O.O <-- ( Puts Creeper Face On ) I am coming for you Cub MWAHAHAHAHAHAHA
Back to top Go down
View user profile
CubbyCub:D
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 791
Join date : 2012-07-13

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Sat Jul 13, 2013 4:24 pm

O.O I haven't posted in awhile sooo.....enjoy these pictures I found. xD













Back to top Go down
View user profile
CubbyCub:D
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 791
Join date : 2012-07-13

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Sat Jul 13, 2013 4:26 pm

Btw, the shoe thing doesn't work all the time. And if you're a half in shoe sizes, round it to either whole number that's closest, it doesn't matter. But don't use a decimal because I tried it once and it said I was waaaaaay off from my age... Do I look 67 to you? lmao xD
Back to top Go down
View user profile
lecybugalicia
Teddy Overstuffed
Teddy Overstuffed
avatar

Female

Posts : 1248
Join date : 2012-07-11

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Sat Jul 13, 2013 4:32 pm

lol you wierdo lol xD
Back to top Go down
View user profile
CubbyCub:D
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 791
Join date : 2012-07-13

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Tue Jul 30, 2013 4:52 pm

So I looked up the meaning of my name in the Urban Dictionary, and this is what people had to say:










Back to top Go down
View user profile
xxMustacheManxx
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 831
Join date : 2012-07-11

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Tue Jul 30, 2013 5:59 pm

LMFAOOOOO CTFU!!! ''Shes Bangin!!' Oh(: Dayummmm!
Back to top Go down
View user profile
CubbyCub:D
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 791
Join date : 2012-07-13

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Tue Jul 30, 2013 9:21 pm

Bwhaha! I looked up Schuyler's name...apparently he is an attractive creature who is great in bed. LMAO
Back to top Go down
View user profile
CubbyCub:D
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 791
Join date : 2012-07-13

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Tue Jul 30, 2013 9:25 pm

I should write my own descriptions of names of people I know! Very Happy
Back to top Go down
View user profile
xxMustacheManxx
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 831
Join date : 2012-07-11

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Thu Aug 01, 2013 10:07 am

LMAO!! Oh(; You should know he is Cub. WinkWinkWinkWinkWinkWink
Back to top Go down
View user profile
lecybugalicia
Teddy Overstuffed
Teddy Overstuffed
avatar

Female

Posts : 1248
Join date : 2012-07-11

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Thu Aug 01, 2013 8:56 pm

look up my name ^-^
Back to top Go down
View user profile
CubbyCub:D
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 791
Join date : 2012-07-13

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Thu Aug 01, 2013 10:40 pm

Lmao! Wink @Sky KK! @Alli
Back to top Go down
View user profile
CubbyCub:D
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 791
Join date : 2012-07-13

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Thu Aug 01, 2013 10:54 pm

Here you go Alli! I kept them PG-13 Wink And I chose ones that I thought described you best. Very Happy















Back to top Go down
View user profile
lecybugalicia
Teddy Overstuffed
Teddy Overstuffed
avatar

Female

Posts : 1248
Join date : 2012-07-11

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Fri Aug 02, 2013 7:10 pm

!!!! All of those describe me!!! Literally!! except the brown eyes part xD
Back to top Go down
View user profile
CubbyCub:D
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 791
Join date : 2012-07-13

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Fri Aug 02, 2013 8:59 pm

Lmao, so close. Razz You have blue eyes? Very Happy
Back to top Go down
View user profile
lecybugalicia
Teddy Overstuffed
Teddy Overstuffed
avatar

Female

Posts : 1248
Join date : 2012-07-11

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Fri Aug 02, 2013 10:02 pm

green hehehe i will tear people apart if they hurt me xD
Back to top Go down
View user profile
CubbyCub:D
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 791
Join date : 2012-07-13

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Sat Aug 03, 2013 9:49 am

Lmao xD
Back to top Go down
View user profile
xxMustacheManxx
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 831
Join date : 2012-07-11

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Sat Aug 03, 2013 10:50 am

Miss.HeartBreaker. (; lmfaoo
Back to top Go down
View user profile
CubbyCub:D
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 791
Join date : 2012-07-13

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Sat Aug 03, 2013 1:17 pm

lolol Here's my new phone case. Razz

Back to top Go down
View user profile
xxMustacheManxx
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 831
Join date : 2012-07-11

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Sat Aug 03, 2013 6:57 pm

Its foxy(; ahah
Back to top Go down
View user profile
lecybugalicia
Teddy Overstuffed
Teddy Overstuffed
avatar

Female

Posts : 1248
Join date : 2012-07-11

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Sun Aug 04, 2013 9:18 am

yes, i literally break the hearts xD and cubby your so cute xD i'm like a witch. I have a kinda big nose that sort of points up, my eyes are like a medium size and were not meant for my nose, my mouth, oh my gosh, my mouth is like the lips are "kissy" lips, so they are like a lil big, my ears are dumbo ears, my legs are fat, my arms are sorta skinny i have a wierd looking stomach and i have a major acne issue. I have blackheads, whiteheads, red zits, red pimples, i now have a pimple on my ear, I am so ugly:/
Back to top Go down
View user profile
xxMustacheManxx
Pawsome Possum
Pawsome Possum
avatar

Female

Posts : 831
Join date : 2012-07-11

PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   Sun Aug 04, 2013 10:32 am

ali,stop feeling bad about yourself. /.\
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Cubby's Blog!! xDD   

Back to top Go down
 
Cubby's Blog!! xDD
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Comments on Claudias blog about Elena
» Asking the dogs Blog
» Dr. Lillian Glass Body Language Blog
» Dr. Lillian Glass Body Language Blog
» Sean Copeland blog

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Blogs,Blogs,Blogs =0)-
Jump to: